• کرمان , میدان آزادی , ابتدای بلوار جمهوری , ساختمان رویش
  • info@farzankerman.ir
  • 32452945 _ 034
بهترین راهکار برای تعمیر و نگهداری لیفتراک

بهترین راهکار برای تعمیر و نگهداری لیفتراک

 

برای این که دستگاه لیفتراک شما دارای عمر طولانی تر باشد و کمتر دچار مشکلات فنی شود، بهتر است که به بهترین راهکار برای تعمیر و نگهداری لیفتراک دقت کنید:

پس از این که کار با دستگاه لیفتراک به پایان رسید، دستگاه را به محل مخصوص پارک برده و چنگال ‌های آن را پایین بیاورید. اهرم ها را در حالت خلاص قرار داده و سوئیچ را قطع نمایید.

باید سطح روغن هیدرولیک لیفتراک را به دقت بررسی کرد. زیرا روغن هیدرولیکی نقش بسیار مهمی در هزینه های تعمیر و نگهداری لیفتراک داشته و این ماده موجب بالا رفتن و پایین آمدن شاخص ها و دکل های دستگاه خواهد شد. همچنین روغن هیدرولیک سبب می شود که بارگیری را بتوان به آرامی انجام داده از سقوط بار نیز جلوگیری می کند.

یکی از قسمت های بسیار مهم در دستگاه لیفتراک، باطری آن می‌ باشد که در مورد مراقبت های تعمیر و نگهداری از آن لازم است نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کرد.

در صورت استفاده از لیفتراک های دوگانه سوز یا گازی، باید همیشه مخزن سیلندر ها را کنترل کرد. در سیلندر ها نباید نشتی وجود داشته باشد. برای کار کردن با این مواد، به تخصص و مهارت کافی نیاز است. پس این کار باید به افراد متخصص سپرده شود.

برای اینکه طول عمر دستگاه لیفتراک بیشتر شود، در تعمیر و نگهداری لیفتراک باید نکاتی مانند بررسی لاستیک، کابل ها و سیم های لیفتراک را انجام داد تا دچار سوراخ شدگی و پارگی نباشند.

یکی از مهمترین موارد در نگهداری اصولی لیفتراک تعویض به موقع روغن موتور بوده و توصیه می شود بعد از ۱۰۰ ساعت کارکرد روغن موتور و فیلتر هوای لیفتراک تعویض گردد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


اهمیت سرویس لیفتراک

اهمیت سرویس لیفتراک

عیب یابی لیفتراک

عیب یابی لیفتراک

لیفتراک

لیفتراک

پروژه ها


اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل