• کرمان , میدان آزادی , ابتدای بلوار جمهوری , ساختمان رویش
  • info@farzankerman.ir
  • 32452945 _ 034
اهمیت سرویس لیفتراک

 

اهمیت سرویس لیفتراک

استفاده از لیفتراک بخش جدایی ناپذیر از عملیات تجاری  به شمار می آید. پس باید از سرویس کامل لیفتراک اطمینان کامل داشت. با گذشت زمان و استفاده ای که از لیفتراک می شود، این دستگاه دچار سایش و استهلاک می‌شود. بنابراین تعمیر و نگهداری منظم از دستگاه لیفتراک کمک می‌کند تا حداکثر استفاده را از عملکرد دستگاه داشته باشیم. تعمیر، سرویس و نگهداری از آن به دلایل مختلفی صورت می گیرد که در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می کنیم.

 

 

سرویس لیفتراک و جلوگیری از تصادف لیفتراک

همه ساله گزارشات زیادی مبنی بر تصادفات لیفتراک ارائه می شود. برخی از نقص هایی که در لیفتراک وجود دارند، موجب بروز تصادف می شوند. در صورتی که می‌توان آنها را خیلی راحت برطرف کرد و از بروز حوادث جلوگیری نمود. از طریق سرویس لیفتراک و خدمات منظم می توان ایرادات دستگاه را شناسایی کرده و برای تعمیر آنها اقدام نمود و در این صورت از حوادث ناشی از لیفتراک های معیوب جلوگیری کرد.

 

سرویس لیفتراک و افزایش بهره وری کسب و کار

در بسیاری از شرکت ها از یک یا چند لیفتراک برای کار روزانه استفاده می شود. در صورتی که شما دارای یکی از این کسب و کارها هستید، لازم است که از لیفتراک خود اطمینان داشته باشید تا بتوانید حداکثر کارآیی با آن را داشته باشید. لیفتراک هایی که مرتباً با مشکل مواجه می شوند، موجب کاهش بهره‌وری در کار شده و در نهایت برای کسب و کار مربوطه هزینه به وجود می آورند. اگر لیفتراک ها به طور منظم سرویس دهی شوند، از عملکرد درست آنها می توان اطمینان خاطر داشت.

 

سرویس لیفتراک و مدیریت بودجه

در صورتی که شما دارای لیفتراک های متعددی هستید و در همه آن ها یا تعدادی از آنها نقص فنی پیش آید، هزینه ای غیر منتظره برای کسب و کار شما ایجاد می شود. اما اگر سرویس دهی لیفتراک به طور منظم انجام شود، شما نسبت به هزینه های تعمیرات یا اصلاحات لیفتراک دید بهتری خواهید داشت و در این صورت نیازی نیست برای تعمیرات لیفتراک، هزینه های اضافی پرداخت کنید.

سرویس منظم لیفتراک و افزایش طول عمر لیفتراک

در صورتی که شما از یک سرویس معمولی لیفتراک استفاده کنید، خیلی سریع تر می توانید ایرادات لیفتراک را شناسایی کرده و پیش از هر گونه مشکل بزرگ و مخرب، مکانیک می تواند این مشکل را برطرف نماید. به این معنی که لیفتراک شما می تواند در مدت زمان بیشتری فعالیت داشته باشد. به طوری که اگر شما از تعمیر منظم لیفتراک خود اطمینان داشته باشید، میزان بهره وری و طول عمر این دستگاه برای شما بیشتر خواهد بود.

 

راه های ارتباطی با ما ⇐ کلیک کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات


اهمیت سرویس لیفتراک

اهمیت سرویس لیفتراک

عیب یابی لیفتراک

عیب یابی لیفتراک

لیفتراک

لیفتراک

پروژه ها


اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل